اگر به طراحی ناخن علاقه دارید و به دنبال ایده های جدید و زیبا برای طراحی ناخن خود هستید

 طرح های زیبای ناخن 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بد نیست درباره طراحی ناخن بیشتر بدانید

ایده های ساده و در عین حال زیبا برای طراحی ناخن در خانه وجود دارد که می توانید با کمترین هزینه و تمرین روی ناخن خود اجرا کنید. اگر می خواهید ناخن های خود را در خانه طراحی کنید ، ما چند پیشنهاد جالب برای شما جمع آوری کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما واقع شود.

کاربرد اسفنج در طراحی ناخن

یک تکه اسفنج بردارید. دو رنگ لاک ناخن را به دلخواه روی پالت آرایش بریزید تا با هم قرار بگیرند اما با هم مخلوط نشوند. حالا اسفنج را بردارید و به آرامی روی لاک بزنید تا رنگ به دست آید. حالا به همان اندازه آهسته به ناخن های خود ضربه بزنید تا رنگ منتقل شود. سبک زندگی

کاربرد سنجاق در طراحی ناخن

گیره مو به شما کمک می کند تا نقاط جذابی را روی لاک ناخن خود بمالید. سبک زندگی

طراحی ناخن با نوار چسب

برای طراحی ناخن با استفاده از نوار چسب ، کافی است آن را با قیچی به شکل دلخواه برش داده و روی ناخن بچسبانید. وقتی لاک می زنید و بعد از خشک شدن چسب را برمی دارید ، شکل دلخواه روی ناخن طرحی جالب ایجاد می کند.

طراحی ناخن با استفاده از روزنامه

ابتدا قطعات روزنامه را به مربع های کوچک برش دهید. سپس سطح ناخن ها را با رنگ روشن لاک بزنید. پس از لاک زدن تمام ناخن ها ، آنها را چند دقیقه در الکل خیس کنید. سپس الکل را بردارید و تکه های روزنامه را به مدت 5 ثانیه روی ناخن قرار دهید. حالا بریده های روزنامه را به آرامی از سطح ناخن جدا کرده و مقداری لاک روی آن بمالید تا لاک ناخن تثبیت شود.

کاربرد پلاستیک در طراحی ناخن

با استفاده از پلاستیک مچاله شده می توانید یک هاله زیبا روی ناخن های خود طراحی کنید. ابتدا ناخن های خود را به رنگ دلخواه لاک بزنید. سپس یک پلاستیک مچاله شده را در یک لاک دیگر آغشته کرده و مانند مهر و موم به آرامی روی ناخن ها قرار دهید.

 

منبع: روزگار